ART - MATH
Od września do grudnia 2023r. rozpoczęła się realizacja projektu matematycznego ART - MATH, który został dofinansowany przez Fundacja mBanku w ramach programu mPotęga. Projekt ten skierowany jest do uczniów i rodziców klas IV, V i VI.
Celem projektu jest zachęcenie dzieci do planowania, poszukiwania i analizowania działań. Chcemy rozbudzić wyobraźnię przestrzenną uczniów i abstrakcyjne myślenie. Działanie jest realizowane wspólnie przez dzieci, rodziców i nauczycieli.
W ramach projektu uczniowie będą brać udział w warsztatach haftu matematycznego, arytmetyki mentalnej- warsztaty szybkiego liczenia oraz w Piżama Noc, podczas której dzieci i rodzice będą tworzyć makiety nowoczesnych zielonych osiedli oraz przystąpią do konkursu Tangram na czas.
Dzięki dofinansowaniu przez Fundację mBanku w ramach programu mPotęga w naszej szkole trwa realizacja projektu matematycznego ART-MATH.
Uczniowie i uczennice klas czwartych uczestniczyli w warsztatach, podczas których poznali techniki szybkiego liczenia, następnie sprawdzali, która metoda jest najszybsza. Poznane umiejętności wykorzystywali w rozwiązywaniu nietypowych zadań.
SKS
To były zajęcia nie tylko dla dziewczyn Uczniowie i uczennice klas piątych uczestniczyli w zajęciach haftu matematycznego. Podczas warsztatów nasza młodzież doskonaliła wiedzę dotyczącą geometrii (odcinki prostopadłe i równoległe) oraz wykorzystała wiedzę matematyczną w życiu codziennym. Zobaczcie efekty ich pracy.
Zajęcia te odbyły się w ramach projektu matematycznego ART-MATH, który dofinansowany został przez mBank w ramach programu mPotęga.
Uczniowie i uczennice klas VI wraz z rodzicami wzięli udział w Piżama Noc. Tym razem związana była z projektem matematycznym ART-MATH dofinansowanym przez mBank w ramach programu mPotęga. Podczas zajęć młodzież wraz z rodzicami tworzyła projekt makiety zielonego osiedla. Korzystając z brył, ich siatek i figur płaskich tworzyli własne bryły. Obliczali także pola powierzchni ścian, objętość basenu oraz koszt ogrodzenia osiedla i pomalowania bloków. Wykonywali także zadania za pomocą kodu QR. W drugiej części przystąpili do konkursu Tangram na czas.